EXTRAS
din procesul – verbal al Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor
din data de 27.09.2017, la care şi-au exprimat votul 11 din 14 membri.
Ordinea de zi:
- Aprobare state de funcţii;
- Diverse.
HOTĂRÂRE
- S-au aprobat statele de funcţii pentru anul universitar 2017-2018, avizate de consiliile celor două departamente, economie şi administrarea afacerilor.
- În perioada 28.09.2017-6.10.2017, în intervalul orar 9,00-14,00, următoarele persoane sunt detaşate la secretariatul facultăţii, unde vor desfăşura activităţi specifice procesului de înscriere a studenţilor în anul universitar 2017-2018:
- Dumitraşcu Lucia – secretar Departament economie;
- Ion Iuliana – secretar Departament administrarea afacerilor;
- Oprişan Liliana – ing. sistem Departament tehnică de calcul.
Referatele de achiziţie IT vor fi discutate în şedinţa Departamentului Tehnică de calcul, iar caietul de sarcini va fi întocmit la nivelul acestui department.
Referatele de achiziţie IT vor fi discutate în şedinţa Departamentului Tehnică de calcul, iar caietul de sarcini va fi întocmit la nivelul acestui departament.
S-au avizat următoarele regulamente şi proceduri:
- Regulament practică studenţi
- Regulament de calitate
- Regulament de audit intern
- Raport anual de evaluare internă
- Procedură generală de audit intern
- Politica în domeniul calităţii
- Planul operaţional al FEAA
- Plan strategic FEAA
- Plan de ameliorare a activităţii academice
- Departament de orientare profesională (DOPS) – FEAA
- Concluzii ale comisiei didactice
- Cod de etică FEAA
- Acorduri bilaterale FEAA.