Anunt Burse

Ultima actualizare: 01.04.2022 - 12:49

Studenţii care vor primi bursă în semestrul II 2021-2022, vor transmite la adresa de e-mail financiar@ugal.ro, până pe 15.04.2022, urmatoarele documente:

  1. Extras de cont pe numele studentului
  2. Copie carnet de student vizat pe anul in curs
  3. Copie carte de identitate

Studenţii care au beneficiat de bursă în semestrul I, nu vor mai transmite documentele.

In subiectul e-mailului se va trece bursă, iar la conţinut: numele, prenumele şi facultatea la care este student.

Studenţii străini, bursieri ai statului român, care se regăsesc pe lista cu burse de merit, vor transmite până pe 5.04.2022, la adresa de e-mail secretariat.feaa@ugal.ro, declaraţia de renunţare la bursa de student străin în favoarea celei de merit.

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive

Procedura privind înscrierea studenţilor în anul universitar 2025-2026

Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET/ TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2025 sunt invitaţi la secretariatul facultăţii să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2025/2026 astfel:

  • 30.07-03.08.2025 – candidaţii admişi la ciclul I de studii universitare de licenţă.