Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi în anul universitar 2023/2024, la forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de masterat
PROGRAM ÎNSCRIERE 9.00 – 14.00
- Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET/ TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2023,
- ciclul I de studii universitare de licenţă sunt invitaţi în perioada: 02-05.08.2023 să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2023/2024.
- ciclul II de studii universitare de masterat sunt invitaţi în perioada: 02-05.08.2023 să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2023/2024.
- Primirea contractelor candidaţilor declaraţi admişi în sesiunea iulie 2022 se acceptă în următoarele variante:
- Depunerea fizică la secretariatul facultăţii a contractului şi fişei de înscriere cu semnătura olografă a candidatului;
- Transmiterea contractului şi a fişei de înscriere completate şi semnate de candidat, în formă scanată , la adresa de e-mail secretariat.feaa@ugal.ro. În acest caz, candidatul se va prezenta la secretariat pentru semnarea în original a contractului cel mai târziu până la data de 6 octombrie 2023.
- Documentele necesare pentru înscriere
- vor fi ridicate de la secretariat (pentru înscrierea fizică) sau
- descărcate de pe pagina web a facultății (www.feaa.ugal.ro): Contract de studii licenta, Contract de studii masterat și Fișă de înscriere (pentru înscrierea online).
- Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:
- Completarea, semnarea şi depunerea Contractului de studii (în două exemplare) şi a fişei de înscriere pentru anul universitar 2023/2024 la secretariatul facultăţii;
- Prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare de 100 lei pentru candidaţii admişi la buget, respectiv a unui avans de 500 lei din tranşa I a taxei de şcolarizare pentru candidaţii admişi la taxă. Diferenţa de până la 50% din valoarea taxei (tranşa I) se va achita până la data de 31.10.2023, conform prevederilor contractului de studii.
- Achitarea taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei (pentru cei admiși la forma de finanțare BUGET) sau a unui cuantum de 500 de lei din tranşa I a taxei de şcolarizare (pentru cei admiși la forma de finanțare TAXĂ) se poate face:
- La sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U 13 (parter), numerar şi POS.
- online folosind următoarele coordonate:
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal 3127522;
- Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, CNP, taxă de înmatriculare/ şcolarizare, cu frecvenţă, licenţă/ master, Facultatea.
- Românii de pretutindeni sunt scutiţi de plata taxei de înmatriculare.
Notă: Studenţii din anul I îşi păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2023/2024 şi au achitat taxa de înmatriculare/ avansul la tranşa I din taxa de şcolarizare.