Anunt burse 2022 – 2023

Ultima actualizare: 04.11.2022 - 17:44

Studenţii care vor primi bursă în semestrul I (2022-2023), vor transmite la adresa de e-mail financiar@ugal.ro, până pe 15.11.2022, următoarele documente:

  1. extras de cont pe numele studentului
  2. copie carnet de student vizat pe anul în curs
  3. copie carte de identitate.

În subiectul e-mailului se va trece bursă, iar la conţinut: numele, prenumele şi facultatea la care este student.

Studenţii străini, bursieri ai statului român, care se regăsesc pe lista cu burse de merit, vor transmite până pe 15.11.2022, la adresa de e-mail secretariat.feaa@ugal.ro, declaraţia de renunţare la bursa de student străin în favoarea celei de merit.

Termenul pentru transmiterea contestatiilor este 7.11.2022, ora 14.00.

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive

Procedura privind înscrierea studenţilor în anul universitar 2025-2026

Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET/ TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2025 sunt invitaţi la secretariatul facultăţii să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2025/2026 astfel:

  • 30.07-03.08.2025 – candidaţii admişi la ciclul I de studii universitare de licenţă.