Vă informăm că în perioada 10.11.2025 – 21.11.2025 este programată sesiunea suplimentară de restanțe (din săptămânile 7-8). În acest sens, în perioada 20.10.2025 – 26.10.2025 (ora 23.59), se vor putea depune cererile de reexaminare prin intermediul portalului: https://student-restante.ugal.ro/.
Datele de autentificare pe platformă sunt cele de student ugal; la ID vă rugăm să treceți doar id-ul, nu adresa de email (veți trece doar ab123, NU ab123@student.ugal.ro).
După data de 26.10.2025, ora 23.59, platforma se va închide și nu va mai permite înregistrarea altor cereri.
Cererile se vor depune EXCLUSIV prin intermediul portalului: https://student-restante.ugal.ro/.
Când completați formularul pentru depunerea unei cereri, va trebui să selectați:
- tipul de cerere: restanță/diferență;
- anul de studiu în care ați studiat disciplina;
- disciplina pentru care depuneți cererea.
Dacă nu ați găsit disciplina (nu apare nimic în zona Selectează disciplina), vă rugăm să trimiteți prin email (student.restante@ugal.ro) cu denumirea disciplinei pe care nu ați găsit-o, dar și specializarea de care aparțineți, anul de studiu și un număr de telefon de contact.
Examenele restante din această sesiune sunt credite. Astfel, pentru a participa la această sesiune de restanțe, trebuie să achitați la casieria UDJG (sau online) taxa de reexaminare. La completarea cererii, sunt necesare datele aferente chitanței care atestă plata taxei (vă rugăm să selectați CORECT data emiterii chitanței (implicit este data curentă) și să introduceți apoi numărul acesteia).
După ce ați introdus toate datele, apăsați butonul Trimite, iar cererea ar trebui să apară în secțiunea Vizualizare cereri. Dacă ați introdus din greșeală o cerere, o puteți anula…însă vă recomandăm să introduceți datele cu atenție, astfel încât să nu ajungeți în situația de a anula cereri.
După ce examenele vor fi programate, ele se vor afișa în secțiunea Vizualizare programare.
Pentru orice neclaritate, vă rugăm să trimiteți email la adresa student.restante@ugal.ro.