Dragi studenți, părinți, cadre didactice, colaboratori ai Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor,
Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați începe anul universitar 2022-2023 cu un număr record de 667 boboci, dintre care 452 la programele universitare de licență și 215 la programele universitare de masterat.
Principala noastră grijă este aceea de a forma buni profesioniști în domeniul economic, în temeiul devizei facultății noastre: „Tradiție în performanță”, fiind cunoscut faptul că am agreat asumarea renumelui primei școli comerciale din țară, înființată la Galați chiar în zona facultății noastre.
Nutresc ferma convingere că numai într-un mediu colaborativ vom putea continua buna tradiție a învățământului economic gălățean, asigurându-i astfel o remarcabilă identitate definitorie pe plan național și internațional.
Pe aceeași latitudine, adresez felicitările și urările mele de bun augur întregului colectiv al facultății, împreună cu care îi făurim viitorul, în acord cu datele ei constitutive și cu ceea ce o poate aduce durabil în recunoașterea și prețuirea unanimă.
Urăm mult succes tinerilor care au ales să urmeze cursurile facultății noastre și îi felicităm pentru că au optat pentru una dintre instituțiile de învățământ superior unde se promovează creativitatea și ingeniozitatea.
Luni, 3 octombrie 2022, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor vă invită la deschiderea anului universitar 2022 – 2023, pe fiecare program de studii, tutorii de an şi colectivul de specialitate fiindu-vă gazda întâlnirii, după cum urmează:
Nr. crt. | Specializarea | An de studii | Cadrul didactic turore | Sala | Ora |
---|---|---|---|---|---|
1. | ADMINISTRAREA AFACERILOR (ÎN LIMBA ENGLEZĂ) | I | Prof. dr. Florina Oana VÎRLĂNUŢĂ | I 01 | 09:30 |
2. | ADMINISTRAREA AFACERILOR ÎN ALIMENTAȚIA PUBLICĂ | I | Lect. dr. Otilia Rica MAN | I 15 | 09:30 |
3. | AFACERI INTERNAȚIONALE | I | Lect. dr. Valentin SAVA | I 18 | 10:00 |
4. | CONTABILITATE ŞI INFORMATICĂ DE GESTIUNE | I | Conf. dr. Riana Iren RADU | I 14 | 10:00 |
5. | ECONOMIA COMERȚULUI, TURISMULUI ȘI SERVICIILOR | I | Lect. dr. Iulian Adrian ŞORCARU | I 16 | 10:30 |
6. | FINANȚE ȘI BĂNCI | I | Conf. dr. Viorica IOAN | I 21 | 10:30 |
7. | INFORMATICĂ ECONOMICĂ | I | Conf. dr. Adrian LUPAŞC | I 23 | 10:30 |
8. | MANAGEMENT | I | Lect. dr. George Bogdan DRĂGAN | I 11 | 11:00 |
9. | MARKETING | I | Asist. drd. Andreea Valentina BUŞILĂ | I 13 | 11:00 |
9. | ADMINISTRAREA ȘI DEZVOLTAREA AFACERILOR ÎN TURISM | I | Conf. dr. Mihaela-Carmen MUNTEAN | I 15 | 16:00 |
10. | CONTABILITATE ȘI AUDIT | I | Conf. dr. Iuliana Oana MIHAI | I 13 | 16:00 |
11. | MANAGEMENT FINANCIAR ȘI BANCAR | I | Lect. dr. Ramona Mihaiela DUMITRIU | I 16 | 16:00 |
12. | MARKETING ȘI COMUNICARE ÎN AFACERI | I | Prof. dr. Adrian MICU | I 11 | 16:00 |
13. | STRATEGII ȘI POLITICI MANAGERIALE | I | Conf. dr. Rozalia NISTOR | I 11 | 16:00 |
Vă doresc să întâlniți în calea voastră oameni buni, drepți și să aveți noroc atât pe plan profesional cât și personal!
Vivat, crescat, floreat!
Decan,
Prof. univ. dr. Adrian Micu