PRINCIPALELE RESPONSABILITATI
- Verifica incasarile Hotelului Ibis Styles Dunarea Galati
- ridicarea, centralizarea si verificarea incasarilor Hotelului Ibis Styles Dunarea Galati;
- efectuarea de plati cash, in baza documentelor vizate de sefii de departamente si a documentelor justificative anexate;
- depunerea in banca zilnic a incasarilor, conform cu rapoartele de sinteza oferite de sistemele informatice: OPERA, MICROS, POS si a rapoartelor fiscale – “Z”;
- inregistrarea zilnica in jurnalul de casa a incasarilor si platilor ;
- urmarirea in vederea decontarii a aconturilor de trezorerie, conform legislatiei in vigoare ;
- claseaza si arhiveaza documentele specifice;
- asigura confidentialitatea datelor si documentelor utilizate ;
- aplica si verifica procedurile Accor ;
- semnaleaza cu operativitate pe cale ierarhica toate situatiile de disparitii, furturi, deteriorari sau care ar putea favoriza sustrageri ori degradarea unor asemenea bunuri /documente ;
- ridicarea si verificarea tichetelor de vacanta pe suport de hartie.
II. Operarea datelor din gestiuni si inventare:
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- crearea retetelor, generarea costurilor si implementarea preturilor în sistemul de vânzare;
- monitorizarea stocurilor;
- importarea datelor privind vânzările de la casele de marcat;
- implementarea documentelor financiare în programul de gestiune si generarea NIR-urilor;
- urmareste intocmirea si executarea bugetelor pe gestiuni, a costurilor si stocurilor de alimentatie publica;
- urmareste si controleaza sistemul de operare a stocurilor si a costurilor in programul de gestiune;
- participa activ la inventarierea stocurilor aferente gestiunilor de alimentatie publica;
- urmareste, controleaza si analizeaza pretul de achizitie pentru articole de produse alimentare si bauturi;
- efectueaza controlul stocurilor de produse alimentare si bauturi din toate depozitele F&B si punctele de vanzare;
- efectueaza controlul vanzarilor operationale inregistrate in sistemul POS;
- inregistreaza cu acuratete si controleaza consumul bunurilor in soft-ul de inventar (MC Micros – Controlul materialelor);
- monitorizarea tuturor problemelor de cost;
- monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si rezolva erorile aparute;
- imbunatateste permanent sistemul de calculalatie astfel incat sa sprijine procesul decizional;
- urmareste si perfectioneaza sistemul de indicatori de performanta pe produs;
- urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere;
- intocmeste periodic rapoartele de performanta a produselor/gestiunilor si le prezinta sefilor de departamente pentru analiza;
- intocmeste rapoarte privind costurile si gestiunile de alimentatie publica solicitate de conducerea firmei.