Procedura privind înscrierea studenţilor în anul universitar 2024-2025

Ultima actualizare: 23.09.2024 - 16:48

Înscrierea studenţilor în anul universitar 2024-2025 se face în perioada 25.09.2024 – 04.10.2024, după următorul program:

  • 25.09.2024 – 27.09.2024 – 9.00 – 14.00
  • 28.09.2024 – 29.09.2024 – 9.00 – 13.00
  • 30.09.2024 – 04.10.2024 – 9.00 – 14.00
  1. Documentele necesare pentru înscriere vor fi ridicate de la secretariatul facultăţii  sau, în cazul în care studentul nu se poate prezenta la secretariat în perioada programată pentru înscriere, acestea se vor descărca de pe pagina web a facultăţii www.feaa.ugal.ro.
  2. Documentele ridicate de la secretariatul facultăţii (fişa de înscriere şi contractul/ actul adiţional la contractul de studii) vor fi completate şi depuse fizic la secretariatul facultăţii;
  3. Documentele descărcate de pe pagina web a facultăţii vor fi transmise prin e-mail la adresa secretariat.feaa@ugal.ro, în formă scanată, semnate de student. Aceste documente vor fi semnate în original la secretariatul facultăţii până la data de 15.10.2024.
  4. Studenţii din anul I admişi în sesiunea septembrie 2024 vor completa cerere de înscriere şi contract de studiu, studenţii din anii II şi  III vor completa cerere de înscriere şi act adiţional la contractul de studii.
  5. Achitarea taxei de înmatriculare pentru studenţii din anul I, buget, admişi în sesiunea septembrie 2024, respectiv a  tranşei I    din taxa de şcolarizare (50% din taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2024-2025) pentru studenţii la taxă din toţi anii de studiu, până la data de 31 octombrie, se poate face:
  • La sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U 13 (parter) (numerar şi POS);
  • Corpul IA, sediul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din str. Nicolae Bălcescu, nr. 59-61 (numerar şi POS);
  • online folosind următoarele coordonate:
    • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
    • Cod fiscal 3127522;
    • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
    • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, taxă de înmatriculare/ şcolarizare, anul de studiu, licenţă/ master,  învăţământ cu frecvenţă, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor.

Documente necesare pentru plata taxei:

  • Carte de identitate
  • Contract de studii sau act adiţional încheiat şi înregistrat la secretariatul facultăţii
  • Bon eliberat de secretariatul facultăţii cu valoarea taxei pentru anul universitar 2024-2025 pentru studenţii care repetă, sunt reînmatriculaţi, sau parcurg an complementar.

Documente necesare inscrierii:

LicentaMasterat
Fisa de inscriere
Contract de studiiContract de studii
Act aditionalAct aditional
Act aditional an complementarAct aditional an complementar

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive