Hotarare CF 01.10.2018

Ultima actualizare: 04.05.2023 - 11:13

Hotararea consiliului facultatii

1 octombrie 2018

EXTRAS

din procesul – verbal al Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din  data de 1.10.2018, la care şi-au exprimat votul 13 din 16  membri.

     Ordinea de zi:

  1. Îndrumători de an;
  2. Îndrumători de practică;
  3. Regulament burse sociale;
  4. Comisii de acordare a burselor sociale;
  5. Situaţia admiterii la licenţă şi masterat;
  6. Situaţia semnării contractelor de studii;
  7. Diverse.
HOTĂRÂRE
 
  1. S-au aprobat propunerile celor două departamente privind îndrumătorii de an din anul universitar 2018-2019, conform anexei 1.
  2. S-au aprobat propunerile celor două departamente privind comisiile de practică din anul universitar 2018-2019, conform anexei 2.
  3. S-au aprobat următoarele criterii suplimentare privind dosarele de bursă socială:
  4. Dosarele de bursă socială se vor înregistra în momentul depunerii la secretariat.
  5. Studentul va numerota şi semna fiecare pagină din dosar.
  6. Dosarul va conţine un opis cu documentele depuse.
  7. Toate dosarele (cu venit pe membru de familie mai mic decât minimul pe economie) vor conţine referat de anchetă socială. Referatele de anchetă socială vor fi solicitate de student la Primărie, începând cu 1 octombrie pentru semestrul I, respectiv 1 februarie pentru semestrul II.
  8. Se interzice depunerea/ completarea dosarului după perioada stabilită pentru înscriere. Doar comisia de acordare a burselor poate cere informaţii suplimentare.
  9. S-au aprobat comisiile de acordare a burselor, respectiv comisia de analiză şi soluţionare a

contestaţiilor.

Comisia 1 de acordare a burselor:

  • Conf.univ.dr. Muntean Mihaela
  • Conf.univ.dr. Vîrlănuţă Florina – Oana
  • Student FEAA Brînza Victoria.
  • Membru supleant – Conf.univ.dr. Mihai Geanina.

Comisia 2 de acordare a burselor:

  • Conf.univ.dr. Ioan Viorica
  • Conf.univ.dr. David Sofia
  • Student de la Liga Studenţilor
  • Membru supleant – Prof.univ.dr. Mişu – Bărbuţă Nicoleta.

Comisia de analiză şi soluţionare a contestaţiilor:

  • Prof.univ.dr. Neculiţă Mihaela
  • Prof.univ.dr. Mihai Iuliana – Oana
  • Student de la Liga Studenţilor
  • Membru supleant Conf.univ.dr. Radu Riana.
  • S-a aprobat mutarea unor locuri bugetate între specializări din acelaşi an de studiu, motivul fiind

gradul redus de promovabilitate.

Anul II(2018-2019) studii universitare de licenţă:

  • 4 locuri bugetate de la specializarea AI se transferă la ECTS
  • 3 locuri bugetate de la specializarea AAAP se transferă astfel:

2 locuri la FB şi 1 loc la IE

Anul III(2018-2019) studii universitare de licenţă:

La nivelul anului III 2018-2019, rămân neocupate 45 de locuri bugetate, astfel:

  • 4 locuri la AI
  • 12 locuri la MN
  • 4 locuri la FB
  • 3 locuri la ECTS
  • 10 locuri la MK
  • 5 locuri la CIG
  • 7 locuri la IE

Anul II(2018-2019) studii universitare de master:

  • 6 locuri bugetate de la ADAT se transferă astfel:

3 locuri la MFB

2 locuri la SPM

1 loc la CA

8.      Urmare a mutării celor două secretare de la departamente, cererile, FAZ-urile se vor depune la Compartimentul Comunicare şi marketing universitar, iar comunicările vor fi făcute de d-na Oprişan Liliana.

       Orarele personale au fost generate din sistem, în dublu exemplar, unul pentru departament şi unul pentru decanat. Fiecare cadru didactic va semna aceste orare personale. Orarul nu se va mai modifica.

       Nu se acceptă prelungirea de activitate pentru cei care ies la pensie. Pot avea doar plată cu ora.

DECAN,
Prof. univ. dr. Adrian Micu

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive