Hotarare CF 08.05.2019

Ultima actualizare: 04.05.2023 - 11:13

Hotararea consiliului facultatii

8 mai 2019

EXTRAS

din procesul – verbal al Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din  data de 8.05.2019, la care au participat 14 membri din 18 convocaţi.

     Ordinea de zi:

  1. Disertaţie iulie 2019;
  2. Propuneri de modificări ale planurilor de învăţământ;
  3. Informare din şedinţa CA;
  4. Vizita ambasadorului Germaniei;
  5. Diverse.

HOTĂRÂRE
 
  1. Deoarece înscrierile la Doctorat vor avea loc până pe 18 iulie 2019, se vor programa examenele de disertaţie în intervalul 15-16 iulie, iar examenele de licenţă în intervalul 17-18 iulie 2019. Termen de predare a programării: 16.05.2019, ora 12.00.
  2. Dacă cele două departamente au propuneri de modificare a planurilor de învăţământ, aceste propuneri se vor transmite până pe 17.05.2019, ora 12.00. Pentru programele de licenţă, recomandarea ar fi ca schimbările să fie doar de mutări de discipline între semestre, iar pentru programele de master, să fie realizate pachetele de discipline opţionale.
  3. Pe data de 13.05.2019, va veni în vizită la facultatea noastră ambasadorul Germaniei. Vor fi convocaţi în aulă, la ora 15.10, toţi studenţii din anul II, care anterior se vor întâlni cu îndrumătorii de practică pentru transmiterea cerinţelor legate de perioada de practică.
  4. a) S-au stabilit comisiile: de selecţie a studenţilor beneficiari ai locurilor în taberele studenţeşti şi de analiză a contestaţiilor, astfel:
  5. Comisia de selecţie a studenţilor beneficiari ai locurilor în taberele studenţeşti

Preşedinte: Conf.univ.dr. Ioan Viorica

Membri:     Prof.univ.dr. Neculiţă Mihaela

 Brânza Victoria – student CF

  • Comisia de analiză a contestaţiilor

Preşedinte: Conf.univ.dr. Mihai Oana – Iuliana

Membri:     Conf.univ.dr. Mihai Geanina

 Bujoi Valentin – student CF

b) Programul de înscriere la admitere licenţă a fost stabilit de către universitate în intervalul orar 8.00-15.00. Noi propunem intervalul 8.00-16.00.

c) Pe site-ul facultăţii trebuie să fie o secţiune numită cercuri ştiinţifice studenţeşti. În această secţiune vom pune: regulamentul, teme de cercetare, persoanele care se ocupă de aceste activităţi şi evenimentele arondate. Această activitate va fi gestionată de Prof.univ.dr. Susanu Irina şi Lect.univ.dr. Chiriţă Mioara.

d) S-a hotărât ca fiecare cadru didactic al facultăţii să achite taxa de conferinţă REC în cuantum de 200 lei, indiferent dacă participă sau nu, până pe 20.05.2019, la d-na Prodecan Cristache Nicoleta.

e) Pentru clasificarea centrelor de cercetare, pe domeniul economic noi propunem următoarele cerinţe minime:

– un proiect de cercetare în parteneriat naţional/ internaţional;

– contracte CDI cu mediul de afaceri – minim un contract/ an;

– articole publicate în reviste cotate ISI cu factor de impact nenul, respectiv articole indexate ISI – minim zece  articole/ an/ centru;

– articole indexate în baze de date internaţionale, pe domeniu – minim un articol/ membru/ an;

– cecetări exploratorii în ariile de interes ale centrului de cercetare – minim o cercetare/ an/ centru.

f) S-a stabilit graficul antiplagiat pentru sesiunile iulie şi septembrie 2019.

g) Se vor transmite la adresa comunicare.feaa@gmail.com câte două date de examinare pentru sesiunile de restanţe care vor avea loc astfel:

24-28 iunie – pentru anul III licenţă şi anul II master

1-12 iulie – pentru toţi anii de studiu, licenţă şi master.

h) Pe 20 mai, la ora 12.00 va avea loc la Teatrul Nae Leonard cursul festiv pentru promoţia 2019.

i) Dosarele de acreditare nu vor mai fi transmise la universitate fără avizul comisiei de calitate a facultăţii.

DECAN,
Prof. univ. dr. Adrian Micu

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive