Hotarare CF 10.07.2018

Ultima actualizare: 04.05.2023 - 11:13

Hotararea consiliului facultatii

10 iulie 2017

EXTRAS

din procesul – verbal al Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din  data de 10.07.2018, la care şi-au exprimat votul 12 din 16  membri.

     Ordinea de zi:

  1. Situaţia înscrierilor la licenţă şi disertaţie.
  2. Situaţia după primele două zile de înscrieri la admitere.
  3. Sesiune extraordinară de restanţe pentru studenţii care depind de promovarea unui examen pentru absolvire, respectiv trecere în anul următor.
  4. Cataloage de recunoastere pentru studenţi întorsi din mobilităţi Erasmus.
  5. Analiza şi interpretarea art.18 din RAUS.
  6. Diverse.
HOTĂRÂRE
  1. Pentru susţinerea examenului de licenţă din sesiunea iulie 2018, s-au înscris 152 de absolvenţi, iar pentru examenul de diertaţie, 83 de absolvenţi, astfel:
  2. MN – 31                                                          – MFB – 13
  3. MK – 14                                                          – MKCA – 21
  4. CIG – 19                                                         – SPM – 10
  5. FB – 34                                                           – CA – 18
  6. EA – 8                                                             – ADAT – 12
  7. AI – 5                                                              – AAI – 9
  8. ECTS – 22
  9. IE – 19
  10. Situaţia înscrierilor la admitere licenţă, în primele două zile, după prima opţiune, buget şi taxă, este următoarea:
  11. MK – 5                                                            – AAAP – 3
  12. FB – 12                                                           – IE – 7
  13. MN – 7                                                            – CIG – 16
  14. ECTS – 3                                                         – AI – 1
  15. S-a aprobat o sesiune specială de examene pentru studenţii care mai au nevoie de un singur examen pentru absolvire sau pentru promovare în anul de studiu următor. Examinarea va avea loc în data de 20.07.2018, la ora 8.00. Studenţii vor depune cereri însoţite de chitanţa de plata a examenului, în perioada 16-18 iulie, la secretariat. Secretariatul va transmite lista studenţilor care au depus cereri de reexaminare, la departamente, până joi, 19.07.2018, ora 16.00.
  16. S-au aprobat cataloagele de recunoaştere a studiilor efectuate în mobilităţi Erasmus, pentru următorii studenţi:
  17. Marinciuc I. Roman – FB II
  18. Vutcarev P. Tatiana – MK II.
  19. Art18 din RAUS va fi interpretat astfel:
  20. În cazul în care cadrul didactic nu mai activează în universitate, studenţii restanţieri la disciplina predată de acesta vor fi preluaţi de noul titular.  
  21. În cazul în care cadrul didactic activează în continuare în universitate, studenţii restanţieri la disciplina predată de acesta vor fi susţine restanţele cu acesta.  
  22. Cadrele didactice care nu pot fi prezente în ziua examenului, vor solicita în scris directorului de departament, constituirea unei comisii de examinare. Comisia de examinare va fi supusă aprobării decanului facultăţii.
  23. La cererea justificată a studenţilor, examinatorul poate fi înlocuit cu o comisie de examinare, a cărei componenţă este propusă de directorul de departament şi aprobată de decanul facultăţii. Examinatorul nu va face parte din comisie.
  24. Conferinţa REC de anul viitor va avea loc în perioada 27-28 iunie 2019.
DECAN,
Prof. univ. dr. Adrian Micu

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive