Hotarare CF 15.03.2024

Ultima actualizare: 18.03.2024 - 12:34

Hotararea consiliului facultatii

15 martie 2024

din procesul – verbal al Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din  data de 15.03.2024, la care au participat 11 membri din 14 convocaţi.

Ordinea de zi:

  1. Raportul privind starea Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor în anul universitar 2022 – 2023.
  2. Metodologia de stimulare a excelenţei în învăţare şi de sprijin a studenţilor cu dificultăţi.
  3. Avizare dosar de evaluare periodică pentru programul de licenţă CIG.
  4. Posturi didactice scoase la concurs în semestrul II 2023-2024.
  5. Comisii de burse semestrul II 2023-2024.
  6. Cataloage de recunoaştere pentru studenţi întorşi din mobilităţi Erasmus în semestrul I 2023-2024.
  7. Plan de îmbunătăţire şi ameliorare a activităţii didactice.
  8. Diverse.

HOTĂRÂRE 

  1. S-a aprobat Raportul privind starea Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor în anul universitar 2022 – 2023, conform anexei 1.
  2. S-a aprobat Metodologia de stimulare a excelenţei în învăţare şi de sprijin a studenţilor cu dificultăţi, conform anexei 2.
  3. S-a avizat dosarul de acreditare pentru programul de licenţă Contabilitate şi informatică de gestiune, analizat  anterior de Comisia de calitate a facultăţii, în vederea transmiterii acestuia către Comisia de calitate a universităţii.
  4. S-a aprobat scoaterea la concurs în semestrul II 2023-2024 a următoarelor posturi didactice, conform propunerilor celor două departamente ale facultăţii.
    • La Departamentul Administrarea Afacerilor:
      • Norma 10 – Profesor, post pe perioadă nedeterminată, cu urmatoarea structură: Contabilitatea instituţiilor de credit (curs), Contabilitatea instituţiilor publice (curs şi seminar), Audit intern (curs si seminar).
      • Norma 25 – Conferenţiar, post pe perioadă nedeterminată, cu următoarea structură: Managementul proiectelor (curs şi seminar), Managementul calităţii/Quality Management (curs şi seminar), Managementul inovării (curs şi seminar).
      • Norma 42 – Asistent, post pe perioadă nedeterminată, cu următoarea structură: Marketing (seminar), Marketing internaţional(seminar), Comportamentul consumatorului (seminar), Comunicare şi relaţii publice (seminar), Relaţii publice (seminar), Politici de preţ (seminar), Tehnici de comunicare (seminar), Proiecte de marketing (seminar), Programe aplicative de marketing (seminar), Marketing strategic (seminar), Marketing direct (seminar).
    • La Departamentul Economie:
      • Norma 10 – Conferenţiar, post pe perioadă nedeterminată, cu următoarea structură: Gestiunea pachetelor de servicii turistice (curs şi seminar), Turism cultural (curs şi seminar), Economie în servicii (curs).
      • Norma 11 – Conferenţiar, post pe perioadă nedeterminată, cu următoarea structură: Economie II (Macroeconomie) (curs şi seminar).
      • Norma 13 – Conferenţiar, post pe perioadă nedeterminată, cu următoarea structură: Fiscalitate (curs şi seminar), Fiscalitate internaţională (curs şi seminar), Proiecte economice (proiect).
  5. S-au aprobat următoarele comisii de burse pentru semestrul II 2023-2024:

COMISIE  DE ACORDARE A  BURSELOR:

  1. Decan interimar
  2. Luparu Camelia – secretar şef facultate
  3. Marola Mihaela – Elena – student  FEAA – CA I/ membru CF

Membri supleanţi:

  1. Prof.univ.dr. Muntean Mihaela – Carmen – cadru didactic membru CF
  2. Lambrino Maria – secretar
  3. Chirilă Valeria – student membru Liga Studenţilor

COMISIE DE ANALIZĂ ŞI SOLUŢIONARE A CONTESTAŢIILOR:

  1. Prof.univ.dr. Neculiţă Mihaela – cadru didactic membru CF
  2. Conf.univ.dr. Mihai Iuliana – Oana – cadru didactic membru CF
  3. Zagaiciuc Vlad – student membru Liga Studenţilor

Membri supleanţi:

  1. Conf.univ.dr. Mihai Gianina – cadru didactic membru CF
  2. Conf.univ.dr. Manea Ludmila – Daniela – cadru didactic membru CF
  3. Petrea Bogdan – student membru Liga Studenţilor

6. S-au aprobat cataloagele de recunoaştere pentru următorii studenţi întorşi din mobilităţi Erasmus în semestrul I 2023-2024: Stoica V. Sara – Cristina – AAAP II şi Savca V. Lira – ECTS III.

7. S-a aprobat Planul de îmbunătăţire şi ameliorare a activităţii didactice, conform anexei 3.

8. S-a discutat cererea studentului Dumitraş L. Bogdan – AAE I, de susţinere a examenelor din semestrul II în avans, pe motivul că pleacă din ţară cu programul Work&Travel. Consiliul FEAA a analizat de principiu această situaţie şi a hotărât că nu se poate aproba susţinerea în avans a examenelor, motivul fiind acela că materia trebuie parcursă integral înainte de examinare.

DECAN,
Prof. univ. dr. Adrian Micu

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive