Hotarare CF 26.02.2025

Ultima actualizare: 15.04.2025 - 12:06

Hotararea consiliului facultatii

26 februarie 2025

EXTRAS

din procesul – verbal al Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din data de 26.02.2025

Ordinea de zi:

  1. Nominalizare tânăr cercetător cu rezultate deosebite în activitatea de cercetare, dezvoltare şi inovare.
  2. Activitatea didactică în semestrul II 2024-2025.
  3. Practica de specialitate a studenţilor.
  4. Înlocuire student membru în comisia de acordare a burselor în semestrul II 2024-2025.
  5. Diverse.

HOTĂRÂRE

  1. S-a avizat propunerea Comisiei de cercetare ştiinţifică a Consiliului FEAA prin care s-au stabilit criteriile pe baza cărora să se facă nominalizarea unui tânăr cercetător din cadrul facultăţii care să fie premiat la Gala excelenţei în activitatea de CDI-TT, creaţie artistică şi performanţă sportivă UDJG 77, conform anexei 1. Cadrul didactic nominalizat şi votat de Consiliul FEAA este Conf.univ.dr. Drăgan George – Bogdan.
  2. Conform dispoziţiilor conducerii universităţii, se vor mai permite modificări la orarul din semestrul II doar până la sfârşitul acestei săptămâni (28.02.2025).
  3. Practica studenţilor se desfăşoară la locul de muncă al studentului, individual sau prin intermediul facultăţii în baza acordurilor încheiate de aceasta cu mediul de afaceri. Studenţilor înscrişi în proiecte cu finanţare europeană în domeniul antreprenorial li se asimilează perioada desfăşurată în cadrul proiectului cu perioada de practică. Notarea se face de către cadrul didactic îndrumător de practică pe baza adeverinţei eliberate de directorul de proiect.
  4. Datorită indisponibilităţii studentei Grecu V. Tatiana în semestrul II de a  fi prezentă la acordarea burselor (deplasare în mobilitate Erasmus), va trece în locul ei în comisia de acordare a burselor membrul supleant şi anume Saghin C. Mirela – Mihaela.
    • a) Întrucât sala I25 va deveni laborator de informatică pentru masteratul Sisteme inteligente pentru afaceri, la propunerea Directorului Departamentului Administrarea afacerilor, colectivul de informatică se va muta în acelaşi spaţiu deservit în prezent de colectivul de management – marketing, iar tehnicienii Antohi Cristina şi Răduţ Anca se vor muta în sala I25b.
    • b) Studenţii care doresc să susţină examenele restante cu plată, vor achita contravaloarea examenului restant la fiecare înscriere în sesiunile de restanţe.
DECAN,
Prof. univ. dr. Mihaela-Carmen Muntean

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive