Hotarare CF 14.01.2020

Ultima actualizare: 04.05.2023 - 11:13

Hotararea consiliului facultatii

14 ianuarie 2020

EXTRAS       

din procesul – verbal al Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din  data de 14.01.2020, la care au participat 10 membri din 15 convocaţi.

   Ordinea de zi:

  1. Admitere 2020: propuneri de modificare a Metodologiei de admitere; programe, criterii, tematică, bibliografie pentru licenţă şi masterat.
  2. Grafic de derulare a procedurii antiplagiat – sesiunea februarie 2020 .
  3. Cereri absolvenţi externi pentru susţinerea examenului de licenţă la FEAA.
  4. Sesiunea de examene iarnă 2020.
  5. Sesiunea de examene de licenţă/ disertaţie februarie 2020.
  6. Diverse.
                                                             HOTĂRÂRE
1. Programele de studiu care vor fi scoase la concursul de admitere din 2020 vor fi următoarele: 
- studii universitare de licenţă: Afaceri internaţionale, Economia comerţului, turismului şi serviciilor, Administrarea afacerilor în alimentaţia publică, Management, Marketing, Contabilitate şi informatică de gestiune, Finanţe şi bănci, Informatică economică.
- studii universitare de masterat: Administrarea şi dezvoltarea afacerilor în turism, Strategii şi politici manageriale, Marketing şi comunicare în afaceri, Management financiar şi bancar, Contabilitate şi audit.
   Criteriile de admitere la programele de licenţă şi master din anul următor sunt următoarele:
-  pentru licenţă: 70% media examenului de bacalaureat şi 30% media multianuală din liceu.
- pentru master: 40% nota de la interviu, 30% media examenului de licenţă, 30% media multianuală din timpul studiilor de licenţă. Interviul va fi unul motivaţional, fără bibliografie, astfel candidaţii pot glisa cu uşurinţă de la un program la altul. Admiterea la master va avea o singură sesiune şi anume în septembrie 2020. 
    Referitor la ,,Metodologia desfăşurării concursului de admitere”, Consiliul facultăţii propune
următoarele modificări:
-          La dosarul de concurs, să fie depuse actele de studii în original, la licenţă: diploma de bacalaureat şi foaia matricolă în original, la master: diploma de licenţă, diploma de bacalaureat şi anexele la diplome, în original.
-          La dosarul de master să fie depusă adeverinta medicală care să permită accesul în colectictivitate.
2.      S-a aprobat graficul de derulare a procedurii antiplagiat pentru sesiunea februarie 2020, conform anexelor 1 şi 2.
3.      Nu s-au avizat cererile absolvenţilor Magria C. Andra – Mariana şi Filir A. Ştefan, cu studii universitare de lungă durată finalizate la Universitatea ,,Gheorghe Cristea” din Bucureşti, de susţinere a examenului de licenţă la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, motivul fiind procentul de compatibilitate de 54% între planurile de invăţământ. Conform HCF/ 20.02.2018, compatibilitatea între planurile de învăţământ ale celor două instituţii, cea absolvită şi cea la care se solicită susţinerea examenului de licenţă  ar trebui să fie de cel puţin 90%.
4.      Sesiunea de examene a semestrului I se va desfăşura în perioada 18 ianuarie – 9 februarie 2020. Se vor respecta ora, sala şi asistenţa la examene.
5.      Sesiunea de examene de licenţă/ disertaţie februarie 2020 se va desfăşura în perioada 25 - 26 februarie 2020, iar înscrierile vor fi în perioada 18 – 19 februarie 2020.
6.      a) S-a aprobat solicitarea d-nei Orişan Liliana – Georgeta de a desfăşura activităţi de Consiliere pentru Formare şi Dezvoltare personală cu studenţii Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor, în calitate de voluntar. Activitatea se va desfăşura începând cu 17.02.2020 până la sfârşitul anului universitar 2019-2020, cu prezentarea unui raport de activitate la final.
b) S-a aprobat ca până la sfârşitul anului universitar să fie utilizată noua siglă aniversară a facultăţii.
c) S-a aprobat acordarea titlului de Doctor Honoris Causa domnului Rector al Universităţii de Vest din Timişoara, Prof.univ.dr. Pirtea Marilen – Gabriel.
d) S-a aprobat Regulamentul Cadru privind desfăşurarea practicii studenţilor.
DECAN,
Prof. univ. dr. Adrian Micu

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive