Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi în anul universitar
2025/2026, în sesiunea septembrie 2025, la forma de învăţământ cu frecvenţă,
ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de masterat
PROGRAM ÎNSCRIERE 9.00 – 12.00
- Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET/ TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea septembrie 2025 sunt invitaţi la secretariatul facultăţii să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2025/2026 astfel:
- 16.09-20.09.2025 – candidaţii admişi la ciclul I de studii universitare de licenţă
- 20.09-23.09.2025 – candidaţii admişi la ciclul II de studii universitare de masterat.
Primirea contractelor candidaţilor declaraţi admişi în sesiunea iulie 2025 se acceptă în următoarele variante:
- Depunerea fizică la secretariatul facultăţii a contractului şi fişei de înscriere cu semnătura olografă a candidatului;
- Transmiterea contractului şi a fişei de înscriere completate şi semnate de candidat, în formă scanată, la adresa de e-mail secretariat.feaa@ugal.ro. În acest caz, candidatul se va prezenta la secretariat pentru semnarea în original a contractului în perioada 29.09-03.10.2025.
2. Documentele necesare pentru înscriere sunt disponibile:
- La secretariat pentru înscrierea fizică;
- Descărcate de pe pagina web a facultății: Contract de studii și Fișă de înscriere pentru înscrierea online.
3. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:
- Completarea, semnarea şi depunerea Contractului de studii (în două exemplare) şi a fişei de înscriere pentru anul universitar 2025/2026 la secretariatul facultăţii;
- Prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare de 200 lei pentru candidaţii admişi la
buget, respectiv tranşei I din taxa de şcolarizare (50%) pentru candidaţii admişi la taxă (taxa de
şcolarizare pentru anul universitar 2025-2026 este de 3500 lei la licenţă si 3800 lei la masterat).
4. Achitarea taxei de înmatriculare de 200 lei (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare BUGET) sau a tranşei I din taxei de şcolarizare (50%) (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare TAXĂ) se poate face:
- la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U 13 (parter), numerar şi POS.
- Plata POS la sediul FEAA din Str.Nicolae Bălcescu nr.59-61 (corpul IA)
- online folosind următoarele coordonate:
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal: 3127522;
- Beneficiar: Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, CNP, taxă de înmatriculare/ şcolarizare, cu frecvenţă, licenţă/ master, Facultatea.
5. Românii de pretutindeni sunt scutiţi de plata taxei de înmatriculare.
Notă: Studenţii din anul I dobândesc calitatea de student, conform structurii anului universitar, NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2025/2026 şi au achitat taxa de înmatriculare/ avansul la tranşa I din taxa de şcolarizare.