EXTRAS
din procesul – verbal al Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din data de 5.03.2020, la care au participat 12 membri din 15 convocaţi.
Ordinea de zi:
- Prezentarea raportului decanului pe mandatul 2016-2020.
- Avizarea candidaţilor la funcţia de decan pentru mandatul 2020-2024.
- Desemnarea unui cadru didactic membru în CF şi a unui student membru în CF sau Senat, care să facă parte din comisia de concurs pentru ocuparea funcţiei de decan.
- Avizarea comisiei de acordare a titlului DHC Prof.univ.dr. Marilen Pirtea.
- Sesiunea de restanţe din săptămânile 7 şi 8 ale semestrului II.
- Avizare cataloage de recunoaştere.
- Taxe pentru anul universitar 2020-2021.
- Avizarea comisiilor de finalizare a studiilor, conţinutul, modalitatea de susţinere şi organizare, precum şi tematica şi bibliografia examenului de finalizare a studiilor pentru sesiunile iulie, septembrie 2020 şi februarie 2021.
- Diverse.
HOTĂRÂRE
- Decanul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor, Prof.univ.dr Micu Adrian a prezentat Raportul pentru mandatul 2016-2020.
- Pentru funcţia de decan s-au înscris doi candidaţi: Prof.univ.dr. Micu Adrian şi Prof.univ.dr. Căpăţînă Alexandru. Cei doi candidaţi si-au prezentat programele manageriale, iar în urma votului secret exprimat de membrii Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor, s-au avizat ambele candidaturi.
- Consiliul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor propune ca membru în comisia de concurs pentru ocuparea funcţiei de decan pe doamna Conf.univ.dr. Mihai Iuliana – Oana, membru al CF. Studenţii membri ai Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor propun ca membru în comisia de concurs pentru ocuparea funcţiei de decan pe studenta Brînză Alexandrina (Finanţe şi bănci, anul II), care este membru în Senatul UDJG.
- S-a avizat comisia de acordare a titlului DHC Prof.univ.dr. Pirtea Marilen, în următoarea componenţă:
Preşedinte: Prof.univ.dr. Fetecău Cătălin – Preşedinte al Senatului UDJG
Membri: Prof.univ.dr. Georgescu Puiu – Lucian – Rector al UDJG
Prof.univ.dr. Curaj Adrian – Preşedinte UEFISCDI
Prof.univ.dr. Istudor Nicolae – Rector ASE Bucureşti
Prof.univ.dr. Badea Leonard – Viceguvernator BNR
Prof.univ.dr. Micu Adrian – Decan FEAA
- S-a avizat organizarea în continuare a sesiunilor suplimentare de restanţe în săptămânile 7 şi 8 ale fiecărui semestru. În semestrul I, studenţii vor susţine examenele restante din anii anteriori cu plata taxei aferente examenelor restante. În semestrul II, studenţii vor susţine gratuit examenele din semestrul I şi contra cost examenele restante din anii anteriori. Prezenţa la examen va fi consemnată în catalog, indiferent de rezultatul examinării. S-a propus includerea sesiunilor suplimentare de restanţe în structura anului universitar, începând cu anul universitar 2020-2021.
- S-au aprobat cataloagele de recunoaştere pentru studenţii întorşi din mobilităţi Erasmus în semestrul I:
Ţaca Cătălina – MN II
Guzun Alexandra – MN II
Ţîmpău Georgiana – MK III
- S-au aprobat taxele de şcolarizare pentru anul universitar 2020-2021, conform anexei 1.
- S-au avizat comisiile pentru examenul de finalizare a studiilor, din sesiunile iulie, septembrie 2020 şi februarie 2021, conform anexei 2. S-a avizat tematica şi bibliografia examenului de licenţă pentru sesiunile iulie, septembrie 2020 şi februarie 2021, conform anexei 3. S-a aprobat modalitatea de susţinere şi organizare a examenelor de finalizare a studiilor, astfel:
I. Examenul de licenţă se susţine oral şi constă din două probe şi anume:
1. Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate;
2. Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă.
II. Examenul de disertaţie constă într-o singură probă şi anume prezentarea
şi susţinerea lucrării de disertaţie.
- Membrii Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor au luat la cunoştinţă de informaţiile transmise în Consiliul de Administraţie din data de 2.03.2020 de către Domnul Rector Prof.univ.dr.ing. Georgescu Puiu – Lucian.