Hotarare CF 24.09.2019

Ultima actualizare: 04.05.2023 - 11:13

Hotararea consiliului facultatii

24 septembrie 2019

EXTRAS

din procesul – verbal al Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din  data de 24.09.2019, la care au participat 15 membri din 18 convocaţi.

     Ordinea de zi:

  1. Validare alegeri pentru funcţia de director de departament şi membrii consiliilor departamentelor (titulari+supleanţi).
  2. Structura anului universitar 2019-2020.
  3. Admitere 2019.
  4. Îndrumători de an şi de practică pentru anul universitar 2019-2020.
  5. Deschiderea anului universitar 2019-2020.
  6. Dosare acreditare BA, ECTS şi IE.
  7. Cataloage de recunoaştere pentru studenţi cu mobilităţi Erasmus în anul universitar 2018-2019.
  8. Cerere student Breabin Tatiana.
  9. Înscrieri studenţi cazuri speciale.
  10. Evaluare studenţi la sfârşitul anului universitar 2018-2019.
  11. Analiză chestionar înscriere licenţă şi masterat.
  12. Diverse.
HOTĂRÂRE
 
  1. S-au validat alegerile pentru funcţia de director de departament şi membrii consiliilor departamentelor (titulari+supleanţi), conform proceselor verbale ataşate, ale sedinţelor celor două departamente.
  2. S-a aprobat structura anului universitar 2019-2020, în forma anexată.
  3. Rezultatele de la admiterea 2019 de la  licenţă şi master sunt foarte bune.
  4. S-au aprobat listele cu îndrumătorii de an şi îndrumătorii de practică, conform propunerilor celor două departamente.
  5. Deschiderea anului universitar 2019-2020 va avea loc în data de 30 septembrie 2019, ora 10.00. Deoarece aula facultăţii este în renovare, s-a aprobat ca studenţii fiecărui program de studiu să intre într-o sală însoţiţi de îndrumătorul de an şi de colectivul respectivului program, astfel:
  6. AI – în sala I 17 – îndrumător Conf.univ.dr Vîrlănuţă Florina
  7. ECTS – în sala I 13 – îndrumător Lect.univ.dr. Şorcaru Iulian
  8. AAAP – în sala I 12 – îndrumător Lect.univ.dr. Man Otilia
  9. MN – în sala I 14 – îndrumător Asist.univ.dr. Drăgan George Bogdan
  10. MK – în sala I 11 – îndrumător Prof.univ.dr. Susanu Irina
  11. CIG – în sala I 21 – îndrumător Conf.univ.dr. Radu Riana Iren
  12. FB – în sala I 16 – îndrumător Conf.univ.dr. Ioan Viorica
  13. IE – în sala I 23 – îndrumător Conf.univ.dr. Lupaşc Adrian
  14. Responsabilii cu întocmirea dosarelor de acreditare pentru programele care se acreditează anul acesta sunt:
  15. Administrarea afacerilor (în limba engleză) – Conf.univ.dr Vîrlănuţă Florina
  16. ECTS – Conf.univ.dr. Muntean Mihaela – Carmen
  17. IE – Conf.univ.dr. Lupaşc Adrian.
  18. S-au aprobat cataloagele de recunoaştere pentru studenţii care au beneficiat de mobilităţi Erasmus în anul universitar 2018-2019: Vartic Dan – AI II şi Neburac Anastasia – AI II.
  19. S-a aprobat solicitarea studentei Breabin Tatiana – MKCA II, de prezentare la secretariat a diplomei de licenţă în original la 1 noiembrie 2019.
  20. Studenţii care din motive obiective nu se pot prezenta personal în vederea completării contractului de studiu/ actului adiţional pentru anul universitar 2019-2020, vor completa modelul de împuternicire ataşat, îl vor semna şi apoi îl vor trimite scanat pe adresa de e-mail camelia.luparu@ugal.ro.
  21. Referitor la evaluarea studenţilor la sfârşitul anului universitar 2018-2019, pentru locurile bugetate care nu s-au putut repartiza la unele specializări, criteriul de redistribuire la celelalte specializări este descrescător după numărul de credite obţinut de toţi studenţii rămaşi la taxă.
  22. În urma solicitării DFCTT, au fost desemnaţi coordonatorii de programe pentru conversiile profesionale fundamentate pe domeniile de licenţă aparţinând FEAA:
  23. Informatică aplicată în economie – Conf.univ.dr. Lupaşc Adrian
  24. Informatică economică – Conf.univ.dr. Lupaşc Adrian
  25. Informatică managerială – Conf.univ.dr. Mihai Geanina
  26. Economia comerţului, turismului şi serviciilor – Conf.univ.dr. Muntean Mihaela – Carmen

Responsabilul cu admiterea pentru aceste programe este decanul facultăţii, Prof.univ.dr. Micu Adrian.

Coordonatorul dosarului de acreditare va primi 500 de puncte pentru fişa de autoevaluare şi va împărţi aceste puncte cu membrii echipei cu care a lucrat.

DECAN,
Prof. univ. dr. Adrian Micu

Instagram

Categorii

Categorii

Arhiva

Arhive