EXTRAS
din procesul – verbal al şedinţei Consiliului Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din
data de 27.02.2018, la care au participat 12 membri din 16 convocaţi.
Ordinea de zi:
1. Validarea alegerilor la nivelul departamentelor, pentru locurile rămase vacante;
2. Acreditarea domeniilor de master.
3. Diverse.
HOTĂRȂRE
La punctul 1 din ordinea de zi, s-au validat alegerile desfăşurate la nivelul celor două departamente, pentru locurile vacante de membru în Senat şi Consiliul facultăţii.
Membrii aleşi sunt:
- La Departamentul Economie – Conf.univ.dr. Nistor Costel – membru în Senat;
- La Departamentul Administrarea afacerilor – Conf.univ.dr. Ioan Viorica – membru în CF.
La punctul 2 din ordinea de zi, departamentele vor decide cu privire la momentul întocmirii
dosarelor de acreditare a domeniilor de master.
La punctul 3
S-au avizat cataloagele de recunoaştere pentru studenţii întorşi din mobilitate Erasmus:
- Breabin Tatiana – MK III, mobilitate în sem.I, la Universitatea din LODZ.
- Piciu Camelia – MKCA I, sem.I, la Universitatea Haute Ecole de la Province de Liège.
S-au avizat comisiile de licenţă, disertaţie pentru sesiunile iulie 2018, septembrie 2018, februarie
2019, conform propunerilor celor două departamente, Economie şi Administrarea afacerilor.