Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi în anul universitar 2025/2026, la forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de masterat
PROGRAM ÎNSCRIERE 9.00 – 14.00
- Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET/ TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2025 sunt invitaţi la secretariatul facultăţii să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2025/2026 astfel:
- 30.07-03.08.2025 – candidaţii admişi la ciclul I de studii universitare de licenţă.
Primirea contractelor candidaţilor declaraţi admişi în sesiunea iulie 2025 se acceptă în următoarele variante:
- Depunerea fizică la secretariatul facultăţii a contractului şi fişei de înscriere cu semnătura olografă a candidatului;
- Transmiterea contractului şi a fişei de înscriere completate şi semnate de candidat, în formă scanată, la adresa de e-mail secretariat.feaa@ugal.ro. În acest caz, candidatul se va prezenta la secretariat pentru semnarea în original a contractului în perioada 29.09-03.10.2025.
2. Documentele necesare pentru înscriere sunt disponibile:
- La secretariat pentru înscrierea fizică;
- Descărcate de pe pagina web a facultății: Contract de studii și Fișă de înscriere pentru înscrierea online.
3. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:
- Completarea, semnarea şi depunerea Contractului de studii (în două exemplare) şi a fişei de înscriere pentru anul universitar 2025/2026 la secretariatul facultăţii;
- Prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare de 200 lei pentru candidaţii admişi la buget, respectiv a unui avans de 500 lei din tranşa I a taxei de şcolarizare pentru candidaţii admişi la taxă (taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2025-2026 este de 3500 lei la licenţă si 3800 lei la masterat). Diferenţa de până la 50% din valoarea taxei (tranşa I) se va achita până la data de 31.10.2025, conform prevederilor contractului de studii.
4. Achitarea taxei de înmatriculare de 200 lei (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare BUGET) sau a unui avans de 500 de lei din tranşa I a taxei de şcolarizare (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare TAXĂ) se poate face:
- la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U 13 (parter), numerar şi POS.
- Plata POS la sediul FEAA din Str.Nicolae Bălcescu nr.59-61 (corpul IA)
- online folosind următoarele coordonate:
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal: 3127522;
- Beneficiar: Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, CNP, taxă de înmatriculare/ şcolarizare, cu frecvenţă, licenţă/ master, Facultatea.
5. Românii de pretutindeni sunt scutiţi de plata taxei de înmatriculare.
Notă: Studenţii din anul I dobândesc calitatea de student, conform structurii anului universitar, NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2025/2026 şi au achitat taxa de înmatriculare/ avansul la tranşa I din taxa de şcolarizare.