Procedura inscriere

Ultima actualizare: 05.08.2024 - 17:47

Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi în anul universitar 2024/2025, la forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de masterat

PROGRAM ÎNSCRIERE 9.00 – 14.00

  1. Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET/ TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2024 sunt invitaţi la secretariatul facultăţii să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2024/2025 astfel:
  2. 02-05.08.2024 – candidaţii admişi la ciclul I de studii universitare de licenţă.
  3. 03-06.08.2024 – candidaţii admişi la ciclul II de studii universitare de masterat.

Primirea contractelor candidaţilor declaraţi admişi în sesiunea iulie 2024 se acceptă în următoarele variante:

  • Depunerea fizică la secretariatul facultăţii a contractului şi fişei de înscriere cu semnătura olografă a candidatului;
  • Transmiterea contractului şi a fişei de înscriere completate şi semnate de candidat, în

   formă scanată, la adresa de e-mail secretariat.feaa@ugal.ro. În acest caz, candidatul se va prezenta la secretariat pentru semnarea în original a contractului în perioada 2-30.09.2024.

  • Documentele necesare pentru înscriere sunt disponibile:
  • La secretariat pentru înscrierea fizică;
  • Descărcate de pe pagina web a facultății: Contract de studii și Fișă de înscriere pentru înscrierea online.
  • Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:
  • Completarea, semnarea şi depunerea Contractului de studii (în două exemplare) şi a fişei de înscriere pentru anul universitar 2024/2025 la secretariatul facultăţii;
  • Prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare de 100 lei pentru candidaţii admişi la buget, respectiv a unui avans de 500 lei din tranşa I a taxei de şcolarizare pentru candidaţii admişi la taxă (taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2024-2025 este de 3000 lei). Diferenţa de până la 50% din valoarea taxei (tranşa I) se va achita până la data de 31.10.2024, conform prevederilor contractului de studii.
  • Achitarea taxei de înmatriculare de 100 lei (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare BUGET)  sau a unui avans de 500 de lei din tranşa I a taxei de şcolarizare (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare TAXĂ) se poate face:
  • la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U 13 (parter), numerar şi POS.
  • online folosind următoarele coordonate:
  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal: 3127522;
  • Beneficiar: Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, CNP, taxă de înmatriculare/ şcolarizare, cu frecvenţă, licenţă/ master, Facultatea.
  1. Românii de pretutindeni sunt scutiţi de plata taxei de înmatriculare.

Notă: Studenţii din anul I dobândesc calitatea de student, conform structurii anului universitar, NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2024/2025 şi au achitat taxa de înmatriculare/ avansul la tranşa I din taxa de şcolarizare.    

Descarca documentele