Procedura inscriere septembrie

Ultima actualizare: 17.09.2025 - 15:19

Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi în anul universitar
2025/2026, în sesiunea septembrie 2025, la forma de învăţământ cu frecvenţă,
ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de masterat

PROGRAM ÎNSCRIERE 9.00 – 12.00

  1. Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET/ TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea septembrie 2025 sunt invitaţi la secretariatul facultăţii să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar 2025/2026 astfel:
    • 16.09-20.09.2025 – candidaţii admişi la ciclul I de studii universitare de licenţă
    • 20.09-23.09.2025 – candidaţii admişi la ciclul II de studii universitare de masterat.
  • Depunerea fizică la secretariatul facultăţii a contractului şi fişei de înscriere cu semnătura olografă a candidatului;
  • Transmiterea contractului şi a fişei de înscriere completate şi semnate de candidat, în formă scanată, la adresa de e-mail secretariat.feaa@ugal.ro. În acest caz, candidatul se va prezenta la secretariat pentru semnarea în original a contractului în perioada 29.09-03.10.2025.

2. Documentele necesare pentru înscriere sunt disponibile:

  • La secretariat pentru înscrierea fizică;
  • Descărcate de pe pagina web a facultății: Contract de studii și Fișă de înscriere pentru înscrierea online.

3. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:

  • Completarea, semnarea şi depunerea Contractului de studii (în două exemplare) şi a fişei de înscriere pentru anul universitar 2025/2026 la secretariatul facultăţii;
  • Prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare de 200 lei pentru candidaţii admişi la
    buget, respectiv tranşei I din taxa de şcolarizare (50%) pentru candidaţii admişi la taxă (taxa de
    şcolarizare pentru anul universitar 2025-2026 este de 3500 lei la licenţă si 3800 lei la masterat).

4. Achitarea taxei de înmatriculare de 200 lei (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare BUGET)  sau a tranşei I din taxei de şcolarizare (50%) (pentru candidaţii admiși la forma de finanțare TAXĂ) se poate face:

  • la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U 13 (parter), numerar şi POS.
  • Plata POS la sediul FEAA din Str.Nicolae Bălcescu nr.59-61 (corpul IA)
  • online folosind următoarele coordonate:
  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal: 3127522;
  • Beneficiar: Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele candidatului admis, CNP, taxă de înmatriculare/ şcolarizare, cu frecvenţă, licenţă/ master, Facultatea.

5. Românii de pretutindeni sunt scutiţi de plata taxei de înmatriculare.

Descarca documentele

Preinscrie-te acum!

Completează formularul de mai jos și vei primi pe email toate informațiile de care ai nevoie pentru a-ți decide viitorul. Suntem aici pentru tine. #StudentlaFEAA