Înscrierea studenţilor în anul universitar 2023-2024 se face în perioada 26.09.2023 – 06.10.2023, după următorul program:
- 26.09.2023 – 29.09.2023 | 09:00 – 14:00
- 30.09.2023 – 01.10.2023 | 09:00 – 13:00
- 02.10.2023 – 06.10.2023 | 09:00 – 14:00
- Documentele necesare pentru înscriere pot fi descărcate de pe pagina web a facultăţii www.feaa.ugal.ro sau ridicate de la secretariatul facultăţii.
- Documentele ridicate de la secretariatul facultăţii (fişa de înscriere şi contractul/ actul adiţional la contractul de studii) vor fi completate şi depuse fizic la secretariatul facultăţii;
- Documentele descărcate de pe pagina web a facultăţii, vor fi transmise prin e-mail la adresa secretariat.feaa@ugal.ro, în formă scanată, semnate de student.
- Studenţii din anul I vor completa cerere de înscriere şi contract de studiu, cei din anii II si III vor completa cererea de înscriere şi actul adiţional la contractul de studii.
- Achitarea taxei de înmatriculare pentru studenţii din anul I, buget, respectiv a tranşei I din taxa de şcolarizare (50% din taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2023-2024) pentru studenţii la taxă, până la data de 15 octombrie, se poate face:
- La sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U 13 (parter) (numerar şi POS);
- Corpul I, sediul Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din Str. Nicolae Bălcescu, nr.59-61 (numerar şi POS);
- online folosind următoarele coordonate:
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal 3127522;
- Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, taxă de înmatriculare/ şcolarizare, anul de studiu, licenţă/master, învăţământ cu frecvenţă, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor.
Documente necesare pentru plata taxei:
- Carte de identitate
- Contract de studii sau act adiţional încheiat şi înregistrat la secretariatul facultăţii
- Bon eliberat de secretariatul facultăţii cu valoarea taxei pentru anul universitar 2023-2024 pentru studenţii care repetă, reînmatriculaţi, din an complementar.
Documente necesare inscrierii:
Licenta | Masterat |
---|---|
Fisa de inscriere | |
Contract de studii | Contract de studii |
Act aditional | Act aditional |
Act aditional an complementar | Act aditional an complementar |
Informatii privind cazarea in campus regasiti pe website-ul https://campus.ugal.ro/ro/cazare_0/